Wednesday, April 29, 2009

Rely Faith and be strong...Stand up

Thinking to give up,just because suffer?
Suspect the truth of God's words?
Being materialistic,and make you crazy?
you cannot believe God's really Love you?
commit sins in front of God,but still live in sins?
fury,cannot forgive others?
you know ur heart cannot hide rage,but you don't have energy to eliminate it?
sick?
happy in serve God?

Remember:
魔鬼如同孔叫的狮子,遍地流行,寻找可吞吃的人。彼前五章8节

只要你信心坚固,就没有什么好害怕的。
不要害怕狮子的孔叫,因为有主与我同在。
相反地,

你们要儆醒,在真道上站立得稳,要作大丈夫,要刚强。哥林多前书十六章13节

我不怕人或撒但会对我做的事,因为上帝大能的膀臂遮盖我。
即使在生命看似压垮我时,上帝一定会帮助我坚固信心站立得稳。

No comments:

Post a Comment